Original scientific article
Downloaded 860 times
Page 307 - 335
Utjecaj verbalnih i neverbalnih podražaja u televizijskim reklamama na njemačkom jeziku na nastajanje pozitivnih i negativnih emocija
E-mail: emira.premrov@vs-bled.si
Univerza v Mariboru
Jezikoslovlje.16.311.Premrov.pdf [ 0.23 MB - German]
Download article
Abstract: Prilog se bavi utvrđivanjem emocionalnog utjecaja verbalnih i neverbalnih elemenata pojedinih televizijskih reklama na njemačkom jeziku. U svrhu istraživanja 36 ispitanika pogledalo je deset odabranih televizijskih reklama na njemačkom jeziku. Ispitanici su tijekom gledanja svake reklame ispunili upitnik, nakon čega su na temelju prikupljenih podataka statistički analizirane razlike u prosječnim vrijednostima neverbalnih i verbalnih podražaja odabranih televizijskih reklama koji su funkcionirali kao emocionalni okidač. Rezultati potvrđuju dominaciju neverbalnih elemenata pri izazivanju emocija, dok pri izazivanju negativnih emocija analiza ne pokazuje statistički relevantnu razliku između verbalnih i neverbalnih elemenata.
Keywords:
Article data in other languages:
German