Izvorni znanstveni članak
Str. 307 - 335

Utjecaj verbalnih i neverbalnih podražaja u televizijskim reklamama na njemačkom jeziku na nastajanje pozitivnih i negativnih emocija

Emira Premrov
E-mail: emira.premrov@vs-bled.si
Univerza v Mariboru

Jezikoslovlje.16.311.Premrov.pdf [ 0.23 MB - Njemački]
Preuzmi članak
Preuzeto 787 puta
Sažetak: Prilog se bavi utvrđivanjem emocionalnog utjecaja verbalnih i neverbalnih elemenata pojedinih televizijskih reklama na njemačkom jeziku. U svrhu istraživanja 36 ispitanika pogledalo je deset odabranih televizijskih reklama na njemačkom jeziku. Ispitanici su tijekom gledanja svake reklame ispunili upitnik, nakon čega su na temelju prikupljenih podataka statistički analizirane razlike u prosječnim vrijednostima neverbalnih i verbalnih podražaja odabranih televizijskih reklama koji su funkcionirali kao emocionalni okidač. Rezultati potvrđuju dominaciju neverbalnih elemenata pri izazivanju emocija, dok pri izazivanju negativnih emocija analiza ne pokazuje statistički relevantnu razliku između verbalnih i neverbalnih elemenata.
Ključne riječi:
televizijske reklame, verbalni podražaj, neverbalni podražaj, emocije,
Podaci na drugim jezicima: Njemački