Vol. 26. No. 1 ( 7.2025)
Izvorni znanstveni članak
Str. 1 - 26
Sintaktički i značenjski status konstrukcija s infinitivom u hrvatskome i engleskome jeziku
E-mail: izovko@m.ffzg.hr
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
E-mail: inazalev@m.ffzg.hr
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak: Rad donosi rezultate usporedbe infinitivnih konstrukcija u hrvatskome i engleskome jeziku, pri čemu se kao polazna referentna djela uzimaju gramatike Silića i Pranjkovića (2005) i Belaja i Tanackovića...
Izvorni znanstveni članak
Str. 27 - 49
Constructing Resistance: A Discourse-Historical Analysis of Sollen wir Magyaren werden? (1833)
E-mail: knovak2@m.ffzg.hr
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak: This study examines the publication Sollen wir Magyaren werden? (‘Should We Become Magyars?’), a series of letters written in response to the Magyarization policies in 19th-century Hungary. The aim of...
Izvorni znanstveni članak
E-mail: amemisevic@ffri.uniri.hr
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Sažetak: Croatian and English differ significantly in terms of the demonstrative system – Croatian has a three-way person-oriented system, while English has a binary system. The demonstrative pronouns in Croat...
Izvorni znanstveni članak
E-mail: edina.rizvic-eminovic@unze.ba
Sveučilište u Zenici
E-mail: Mersad.Dervic@aum.edu.kw
American University of the Middle East, Kuwait
E-mail: andjela.rados@unze.ba
Sveučilište u Zenici
Sažetak: Collocational competence, the ability to use grammatical and lexical collocations accurately, is a crucial aspect of language proficiency, closely linked to natural and fluent language use. Despite it...
Prethodno priopćenje
Str. 95 - 111
Izazovi u učenju i usvajanju engleskih frazema: Komparativno istraživanje stavova studenata sveučilišnih studija
E-mail: nives.vidak@unidu.hr
Pomorski fakultet Sveučilišta u Dubrovniku
Sažetak: U hrvatskom formalnom obrazovnom kontekstu, engleski jezik uči se od prvog razreda osnovne škole. Znanstvenici u okviru znanstvenoistraživačkog procesa ovladavanja inim jezikom (OVIJ) posvećeni su pro...
Prikaz knjige
E-mail: pvujic@ffos.hr
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Sažetak: