Vol. 26. No. 1 ( 7.2025)
    Izvorni znanstveni članak
    
        
                
        Str.  1 - 26
        
        
                Sintaktički i značenjski status konstrukcija s infinitivom u hrvatskome i engleskome jeziku
E-mail: izovko@m.ffzg.hr
                
                Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
            E-mail:  inazalev@m.ffzg.hr
                
                 Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
        
    Sažetak: Rad donosi rezultate usporedbe infinitivnih konstrukcija u hrvatskome i engleskome jeziku, pri čemu se kao polazna referentna djela uzimaju gramatike Silića i Pranjkovića (2005) i Belaja i Tanackovića...
    Izvorni znanstveni članak
    
        Str.  27 - 49
        
        
                Constructing Resistance: A Discourse-Historical Analysis of Sollen wir Magyaren werden? (1833)
E-mail: knovak2@m.ffzg.hr
                Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
        
    Sažetak: This study examines the publication Sollen wir Magyaren werden? (‘Should We Become Magyars?’), a series of letters written in response to the Magyarization policies in 19th-century Hungary. The aim of...
    Izvorni znanstveni članak
    
        
                
E-mail: amemisevic@ffri.uniri.hr
                
                Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
        
    Sažetak: Croatian and English differ significantly in terms of the demonstrative system – Croatian has a three-way person-oriented system, while English has a binary system. The demonstrative pronouns in Croat...
    Izvorni znanstveni članak
    
        
                
        
                
        
                
E-mail: edina.rizvic-eminovic@unze.ba
                
                Sveučilište u Zenici
            E-mail:  Mersad.Dervic@aum.edu.kw
                
                 American University of the Middle East, Kuwait
            E-mail:  andjela.rados@unze.ba
                
                 Sveučilište u Zenici
        
    Sažetak: Collocational competence, the ability to use grammatical and lexical collocations accurately, is a crucial aspect of language proficiency, closely linked to natural and fluent language use. Despite it...
    Prethodno priopćenje
    
        Str.  95 - 111
        
        
                Izazovi u učenju i usvajanju engleskih frazema: Komparativno istraživanje stavova studenata sveučilišnih studija
E-mail: nives.vidak@unidu.hr
                
                Pomorski fakultet Sveučilišta u Dubrovniku
        
    Sažetak: U hrvatskom formalnom obrazovnom kontekstu, engleski jezik uči se od prvog razreda osnovne škole. Znanstvenici u okviru znanstvenoistraživačkog procesa ovladavanja inim jezikom (OVIJ) posvećeni su pro...
    Prikaz knjige
    
        
                
E-mail: pvujic@ffos.hr
                
                Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
    Sažetak: