Original scientific article
Page 47 - 63

Frazeofil ili frazeofob - postoji li uopće izbor? Kvalitativno empirijsko istraživanje

Brigita Kacjan
Sveučilište u Mariboru

Jezikoslovlje.14.047.Jazbec-Kacjan.pdf [ 0.37 MB - German]
Download article
Downloaded 1131 times
Abstract: Prilog se pomoću kvalitativnog empirijskog pristupa bavi širokom temom frazeologije koja je zanimljiva kako sa lingvističkog tako i sa didaktičkog i frazeodidaktičkog stajališta. Nakon kratkog objašnjenja vrlo neujednačenih teoretskih pristupa pojmu frazema slijedi frazeodidaktička diskusija o istom pojmu. Nadalje, široko područje frazeologije sužava se usmjeravanjem na sljedeće specifično otvoreno pitanje: kako nastavnici, točnije nastavnici njemačkog kao stranog jezika, definiraju frazeme? Slijedi analiza prikupljenih odgovora na ovo pitanje (radi se o pojedinačnim primjerima koji ne predstavljaju reprezenta-tivan uzorak) te se iz njih izvode pojedinačne tendencije za frazeološka te frazeološko-didaktička istraživanja i praksu.
Keywords:
frazem, njemački kao strani jezik, frazeodidaktika,
Article data in other languages: German