Vol. 8. No. 1 (12.2007)
Izvorni znanstveni članak
E-mail: branimir.belaj@os.t-com.hr
Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku
Faculty of Philosophy, University of Osijek
Sažetak: Ovaj se članak bavi analizom procesa jezičnoga posuđivanja i prilagodbe stranih
riječi pravilima koja djeluju unutar sustava hrvatskoga jezika. Sam proces
analizira se na primjerima posuđivanja iz eng...
Izvorni znanstveni članak
E-mail: sanja.berberovic@untz.ba
Filozofski fakultet Sveučilišta u Tuzli
Sažetak: The paper deals with the construction of the figurative meaning of personal names
in expressions of the type the X of Y, in which X is a personal name designating
humans and Y designates a temporal pe...
Izvorni znanstveni članak
E-mail: mdzanic@yahoo.com
Filozofski fakultet Sveučilišta u Tuzli
Sažetak: The language of print advertising abounds with pragmatically-motivated phraseological
units (PUs) such as: idioms, metaphors, slogans, proverbs, etc. In order to
draw the reader’s attention, advertise...
Izvorni znanstveni članak
Str. 61 - 76
Hrvatski standard – evolucija ili revolucija? Problem hrvatskoga pravopisa i pravogovora
E-mail: mkapovic@ffzg.hr
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak: U članku se govori o najvećim problemima hrvatskoga pravopisa i pravogovora –
o problemu pisanja i izgovora č i ć, odraza jata (ije i je) te o problemu standarne
hrvatske akcentuacije. Hrvatska se sit...
Prikaz knjige
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Osijeku
Sažetak:
Prikaz knjige
Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku
Sažetak:
Prikaz knjige
Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku
Sažetak:
Prikaz knjige
Filozofski fakultet Sveučilišta u Osijeku
Sažetak: