Izvorni znanstveni članak
Str. 45 - 59

PRAGMATIČKA SVOJSTVA MODIFIKACIJA IDIOMA U JEZIKU REKLAMNIH PORUKA

Mirza Džanić
E-mail: mdzanic@yahoo.com
Filozofski fakultet Sveučilišta u Tuzli

Jezikoslovlje_1_.08.1.045.Dzanic_5B.pdf [ 0.12 MB - Engleski]
Preuzmi članak
Preuzeto 4864 puta
Sažetak: Jezik reklamnih poruka u tiskanim medijima obiluje pragmatički motiviranim frazeološkim jedinicama kao što su idiomi, metafore, slogani, izreke, itd. Da bi privukli pažnju čitalaca, oglašivači, koriste pragmatički potencijal frazeoloških jedinica putem presupozicija i implikatura. Rad istražuje pragmatičke aspekte upotrebe modifikacija idioma (kao grupe frazeoloških jedinica) u diskursu reklamnih poruka tiskanih medija.
Ključne riječi:
reklamne poruke, pragmatički principi, frazeologija, modifikacije idioma, presupozicija, implikatura,
Podaci na drugim jezicima: Engleski