Izvorni znanstveni članak
Preuzeto 4864 puta
Str. 45 - 59
PRAGMATIČKA SVOJSTVA MODIFIKACIJA IDIOMA U JEZIKU REKLAMNIH PORUKA
E-mail: mdzanic@yahoo.com
Filozofski fakultet Sveučilišta u Tuzli
Jezikoslovlje_1_.08.1.045.Dzanic_5B.pdf [ 0.12 MB - Engleski]
Preuzmi članak
Sažetak: Jezik reklamnih poruka u tiskanim medijima obiluje pragmatički motiviranim frazeološkim
jedinicama kao što su idiomi, metafore, slogani, izreke, itd. Da bi privukli pažnju čitalaca,
oglašivači, koriste pragmatički potencijal frazeoloških jedinica putem presupozicija i
implikatura. Rad istražuje pragmatičke aspekte upotrebe modifikacija idioma (kao grupe
frazeoloških jedinica) u diskursu reklamnih poruka tiskanih medija.
Ključne riječi:
Podaci na drugim jezicima:
Engleski