Izvorni znanstveni članak
Str. 555 - 582

The relationship between lexical complexity measures and language learning beliefs

Ervin Kovačević
E-mail: ekovacevic@ius.edu.ba
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1262-071X
International University of Sarajevo
Sažetak: Although the relationship between language proficiency and learner beliefs is generally viewed as weak, indirect, and distant, there are empirical findings which show that the relationship between syn...

Pregledni članak
Str. 177 - 198

Utjecaj stupnja složenosti zadataka na sintaktičku složenost i točnost u pisanoj izvedbi

Mirjana Matea Kovač
E-mail: mirjana@ffst.hr
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7055-2909
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Sažetak: Cilj je ovog rada bio kritički se osvrnuti na rezultate dosadašnjih istraživanja o učincima usložnjavanja zadataka na različite aspekte pisane izvedbe u inome jeziku i produbiti spoznaje o načinima ma...