Izvorni znanstveni članak
Str. 161 - 195
Semiotički aspekti u analizi reklamnih poruka za automobile
E-mail: ijozic@ffos.hr
Sveučilište u Osijeku
Sažetak: Članak se bavi istraživanjem spoja teksta i slike u reklamnim porukama za automobile. Osobita se po-zornost poklanja semiotičkome tumačenju slika kao neovisnoga sustava, njegovim pravilima i poseb-nos...
Izvorni znanstveni članak
E-mail: mirza.dzanic@untz.ba
Sveučilište u Tuzli
Sažetak: Within the discourse analysis, semiotics identifies how signs are used to represent something. In the discourse of advertising it can be a wish, a need, a desire or a worry to be solved, for instance....
Izvorni znanstveni članak
Str. 7 - 35
Cognitive theory of metaphor and idiom analysis
Russian Academy of Sciences, Institute of Russian Language, Department of Experimental Lexicography, Moscow
Sažetak: We wish to establish to what extent the methods of analysis developed within the
framework of the Cognitive Theory of Metaphor (CTM) can be applied to idiom
analysis. Conventionalised figurative metap...
Izvorni znanstveni članak
Sažetak: U članku se iz perspektive semiotike prostora analiziraju temeljni dokumenti o osnivanju, ustroju i prostornim preinakama Zavoda za umobolne u Stenjevcu. Oslanjajući se na analitičko-diskursne modele ...