Izvorni znanstveni članak
E-mail: apintari@unizd.hr
Sveučilište u Zadru
Sažetak: Istraživanje provedeno u ovome radu ima za cilj prikazati upotrebu modificiranih
frazema u jeziku mode. Moda je (kultura odijevanja) oduvijek bila važna društvena
pojava. U skladu s time razvio se i p...
Izvorni znanstveni članak
E-mail: mdzanic@yahoo.com
Filozofski fakultet Sveučilišta u Tuzli
Sažetak: The language of print advertising abounds with pragmatically-motivated phraseological
units (PUs) such as: idioms, metaphors, slogans, proverbs, etc. In order to
draw the reader’s attention, advertise...
Izvorni znanstveni članak
Str. 129 - 159
Kreativna upotreba frazema i drugih višerječnica u djelima Mladena Kerstnera - mogućnosti i namjere
E-mail: bmarkovi@hazu.hr
Zavod za lingvistička istraživanja HAZU
Sažetak: U radu se analiziraju frazemi i druge višerječnice u kajkavskim djelima ludbreškoga pisca Mladena Kerstnera, s namjerom da se utvrdi autorova frazeološka kreativnost kao posljedica upotrebe frazema u ...
Izvorni znanstveni članak
Str. 99 - 129
O poredbenom frazemu u engleskom i hrvatskom jeziku
E-mail: momazic@ffos.hr
Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku
Sažetak: Istraživanje prezentirano u ovom radu analiza je poredbenih frazema u
engleskom i hrvatskom jeziku. Cilj istraživanja je utvrditi odnose između
poredbenih frazema, poredbi, metafora i metonimija, kara...
Izvorni znanstveni članak
Str. 169 - 191
Conceptual Integration Theory – the key for unlocking the internal cognitive choreography of idiom modification
Filozofski fakultet Sveučilišta u Tuzli
Sažetak: The paper represents an attempt to reveal the internal choreography of idiom
modification. It is argued that modified idiomatic expressions can be explained
using the postulates of the Conceptual Inte...