Izvorni znanstveni članak
E-mail: apintari@unizd.hr
Sveučilište u Zadru
Sažetak: Istraživanje provedeno u ovome radu ima za cilj prikazati upotrebu modificiranih
frazema u jeziku mode. Moda je (kultura odijevanja) oduvijek bila važna društvena
pojava. U skladu s time razvio se i p...
Izvorni znanstveni članak
E-mail: mdzanic@yahoo.com
Filozofski fakultet Sveučilišta u Tuzli
Sažetak: The language of print advertising abounds with pragmatically-motivated phraseological
units (PUs) such as: idioms, metaphors, slogans, proverbs, etc. In order to
draw the reader’s attention, advertise...
Izvorni znanstveni članak
Str. 169 - 191
Conceptual Integration Theory – the key for unlocking the internal cognitive choreography of idiom modification
Filozofski fakultet Sveučilišta u Tuzli
Sažetak: The paper represents an attempt to reveal the internal choreography of idiom
modification. It is argued that modified idiomatic expressions can be explained
using the postulates of the Conceptual Inte...
Izvorni znanstveni članak
Str. 129 - 159
Kreativna upotreba frazema i drugih višerječnica u djelima Mladena Kerstnera - mogućnosti i namjere
E-mail: bmarkovi@hazu.hr
Zavod za lingvistička istraživanja HAZU
Sažetak: U radu se analiziraju frazemi i druge višerječnice u kajkavskim djelima ludbreškoga pisca Mladena Kerstnera, s namjerom da se utvrdi autorova frazeološka kreativnost kao posljedica upotrebe frazema u ...
Izvorni znanstveni članak
Str. 99 - 129
O poredbenom frazemu u engleskom i hrvatskom jeziku
E-mail: momazic@ffos.hr
Filozofski fakultet, Sveučilište u Osijeku
Sažetak: Istraživanje prezentirano u ovom radu analiza je poredbenih frazema u
engleskom i hrvatskom jeziku. Cilj istraživanja je utvrditi odnose između
poredbenih frazema, poredbi, metafora i metonimija, kara...