Izvorni znanstveni članak
Str. 447 - 473

Why do sparkles make a sound in English? The impact of media exposure on child L2 vocabulary acquisition

Mateja Hendrih
E-mail: mateja.hendrih@gmail.com
Sveučilište u Zagrebu

Stela Letica Krevelj
University of Zagreb
Sažetak: Due to their features of multi-modal presentation and their abundance in terms of availability and diversity, the media have been assumed to have a distinct effect on second language acquisition (SLA)...

Izvorni znanstveni članak
Str. 103 - 121

Strategije učenja vokabulara u hrvatskome kao inome jeziku

Mihaela Tabak
E-mail: mihaela.jakovac@gmail.com
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5341-7844
Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Antonia Ordulj
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5341-7844
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Croaticum – Centar za hrvatski kao drugi i strani jezik
Sažetak: Proces ovladavanja inim jezikom podložan je brojnim utjecajima (materinski jezik, urođena gramatika, spoznajni razvoj). Strategije učenja jezika, pored motivacije i jezične nadarenosti, među važnijim ...

Izvorni znanstveni članak
Str. 461 - 473

The American academic novel and English for academic purposes

Jadranka Zlomislić
E-mail: jzlomislic@ffos.hr
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4007-1877
Filozofski fakultet u Osijeku

Suzana Režić
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4007-1877
Filozofski fakultet u Osijeku
Sažetak: This study focuses on American academic fiction, with special emphasis on increasing the students’ vocabulary as well as knowledge and understanding of the American culture. Although American academic...