Izvorni znanstveni članak
E-mail: sanda.lucija.udier@gmail.com
Filozofski fakultet u Zagrebu
Sažetak: Razvijanje pragmatičke kompetencije od velike je važnosti u nastavi inoga jezika budući da ona, uz jezičnu i sociolingvističku, tvori komunikacijsku kompetenciju (ZEROJ 2005: 111; Jelaska 2005: 21), a...
Izvorni znanstveni članak
Str. 495 - 518
Modeli poučavanja značenja glagolskih prefikasa i prefigiranih glagola u nastavi hrvatskoga kao inoga jezika
E-mail: darko.matovac@gmail.com
Sveučilište u Zagrebu
University of Zagreb
Sažetak: U prvome dijelu rada raspravlja se o dvama postojećim modelima poučavanja značenja glagolskih prefiksa i prefigiranih glagola u nastavi hrvatskoga kao inoga jezika (HIJ) – o glagolocentričnom poučavan...
Izvorni znanstveni članak
Str. 103 - 121
Strategije učenja vokabulara u hrvatskome kao inome jeziku
E-mail: mihaela.jakovac@gmail.com
Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Croaticum – Centar za hrvatski kao drugi i strani jezik
Sažetak: Proces ovladavanja inim jezikom podložan je brojnim utjecajima (materinski jezik, urođena gramatika, spoznajni razvoj). Strategije učenja jezika, pored motivacije i jezične nadarenosti, među važnijim ...